Archiv článků

První "ostrý" běh praktické části Vinařského marketingu

Po dvojím pilotním odzkoušení byl spuštěn nový vzdělávací program Vinařský marketing určený zejména pracovníkům v oboru vinařství. Program se skládá ze dvou částí: e-learningová, kterou je možné začít studovat ihned, a dvoudenní praktické části, která se v prostorách Národního vinařského...
Celý článek

Nový program Vinařský marketing byl podruhé otestován

Koncem listopadu (25.-26. 11. 2014) se uskutečnil druhý – závěrečný pilotní běh praktické části Vinařského marketingu. Jeho cílem bylo znovu otestovat nový vzdělávací program po zapracování připomínek účastníků prvního pilotního běhu. Sešlo se na něm 16 zájemců z cílové skupiny projektu - vinaři a...
Celý článek

Pilotní provoz nového vzdělávacího programu

V pilotním provozu jsme spustili e-learningovou část nově připravovaného vzdělávacího programu Národního vinařského centra "Vinařský marketing - e-learningový modul s praktickými příklady" (zkráceně Vinařský marketing). Určen je vinařům a zaměstnancům vinařských firem...
Celý článek