Pilotní provoz nového vzdělávacího programu

V pilotním provozu jsme spustili e-learningovou část nově připravovaného vzdělávacího programu Národního vinařského centra "Vinařský marketing - e-learningový modul s praktickými příklady" (zkráceně Vinařský marketing). Určen je vinařům a zaměstnancům vinařských firem v Jihomoravském kraji.

Jedná se o kombinovanou formu studia - e-learning a dvoudenní praktická část, kterou připravujeme po vzoru předchozích úspěšných dvou projektů - Sommelier junior a Moderní vinař. Kurz se zabývá tématy, jako jsou analýza trhu, vinařské strategie, možnosti zvyšování produktivity, techniky obchodního vyjednávání atd. Nedílnou součástí je i angličtina vinařských pojmů, která zahrnuje i výuková videa. (Základní znalost angličtiny nezbytná!)

Cílem pilotního provozu vytvářeného vzdělávacího programu je jeho odzkoušení a úprava dle požadavků účastníků před jeho zařazením do nabídky kurzů Národního vinařského centra. První pilotní běh praktické části proběhne 30.-31. 7. 2014, druhý v listopadu tohoto roku. Pro účastníky pilotních běhů jsou kurzy zdarma, navíc je jim za poskytnutí zpětné vazby a spolupráci na přípravě zajištěno i celodenní stravování, v případě zájmu i ubytování. Kapacita pilotních kurzů je omezená - proběhnou jen dvakrát, vždy pro 15 osob.

Vytvoření kurzu i jeho pilotní odzkoušení je financováno z globálního grantu Jihomoravského kraje z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, číslo projektu CZ.1.07/3.2.04/04.0054. Partnerem projektu je Svaz vinařů České republiky.

Zájemci, kteří se chtějí podílet na tvorbě tohoto vzdělávacího programu a patří do cílové skupiny projektu (vinaři a zaměstnanci vinařských firem v Jihomoravském kraji) mohou kontaktovat organizátora či se rovnou přihlásit v sekci Kurzy a semináře na webu Národního vinařského centra.